2024. április 19., péntek

Videók a tetoválásaimról


Néhány tetoválásomról videót és fotót mutatok:

 
(Brutálisan összetett ez a tetoválás, remélem ki tudod venni. Minden részletében a megrendrlő igényeit teljesítettem. Szerintem nincs kész, tudnék rajta még dolgozni, viszont a vendégnek így már annyira tetszett, hogy nem tudom tovább a reszleteket kifinomítani.)
 
Szeretem a szépen kidolgozott aprólékos tetoválásokat:
 

Egy rockeres tetoválásról készült tetoválás:
 

Ma sok videót tettem ki a YouTube ( https://youtube.com/@MrBarandi ) csatornámról a Facebook oldalamhoz, úgynevezett automata megosztásoknak. 




Harminc éve tetoválok, így van jópár videó, ami a tetoválásaimról szól.
 
(Nem én tetováltam ezt a hölgyet, viszont tetszik a fotó, gondoltam megmutatom.)

Persze nem a legjobb videókészítő vagyok, úgyhogy egy kezdő operatőr is valószínű jobb minőségű felvételeket készítene, de hát, ugyebár én tetováló és festőművész vagyok, tetoválni és festeni tudok igazán.

 
Néhány napja készítettem ezt a tetoválást, régi fotóról.
 

Ezt a tetoválást németországban készítettem, a Magyar Tetováló Szövetség elnökének a stúdiójában:

 
 Ez a kis tetoválós videó egy régi tetoválás eltakarását mutatja meg. Teljesen át lett alakítva a régi tetoválás. Szeretek precíz, pontos munkát végezni akkor is, ha takarásról van szó. Soha többé nem látszik a régi tetoválás:
 

Nem vagyok a legjobb videófelvétel készítő, ezért elnézésedet kérem, ismét, viszont amit kell, az látszik nagyjából, szerintem.  
Egy családi tetoválást láthatunk a kis videón.
 

 

Ugorj be a YouTube csatornámra, kövess be, és ne maradj le a következő videókról!
 


Most mennem kell, írj levelet, ha tetováltatni szeretnél Budapesten!

Email:

Üdvözlettel: ifj.Bárándi Imre tetováló és festőművész 

Festményem, idősebb Markó Károly festményét másoltam, tiszteletből, gyakorlásként.

Nincsenek megjegyzések: