2024. április 16., kedd

Művészként készítettem ezeket is

Sziasztok! Kriptovaluta rajongóknak szól a cikkem, egy olyan alkotás sorozatról, amit precízen kellett kiviteleznem.
Eredetileg tetováló és festőművész vagyok, néha készítettem kisplasztikát szobrot. Néhány éve az NFT művészettel is elkezdtem foglalkozni amik a (digitális) blokkláncra vanak "égetve" éúgy, mint a kriptovaluták, mint például a Bitcoin, Ethereum, Matic, BNB, stb. Mivel szerrtem az ujdonságokat, innen kezdve szinte magától érthetődő volkt, hogy ki fogom tanulni a krptovaluta készítést.

Elsőnek bemutatom a titkos genetikai teremtményem a Billionaire Buddies Coin-t,  a BILLI-it, kicsit viccesen, mint ahogy az a meme coinokhoz illő: 

Mimdenki szeretne megazdagodni, akár munka, vagy nagyobb befektertés nélkül. Ezt a coint erre terveztem. Valószínűtlen párost, Dogge kutya és a Pepe béka meme coinok tikos laboratóriumomban genetikailag ötvözve, ezer darab kutya-béka valuta létrehozását tűztem ki célul, amelyből valóban meglehetősen nagy eséllyel brutális haszonra lehet szert tenni, aki türrelemmel kivárja a számára kielégítő áremelkedést. 


1000 nagyfülű, csúnyácska viszot undorítóan gazdag, millliomos Kutyabéka, született, aminek a hasznából te is részesedhetsz!  A békák kárognak, a kutyák pedig azt ugatják, hogy ez az 1000 darabos furcsa kollekció lehet akár a következő Bika piac következő sztárja. 

NA DE A VICCESKEDÉST FÉLRETÉVE!  KOMOLLYRA FOORDÍTOM A SZÓT! 
Tetováló és festőművész vagyok,  művészi NFT készítő, a blokkláncra. 

Összesen négy kriptovalutát készítettem,  az elsőt nehezen, a tobbit konnyedén. 

Lényegében mind a négy, a  meme coin kategóriába tartozik. Ebből kettő a világon egyedulallo kezdeményezés, ugyanis nagyon "ritkaság" lesz, döbbenetesen alacsony példányszámban készütek.
 
 111 darabban készült, RCC111 (RareCollector'sCoin ) és 1000 darabos példányszámban  készült a másik, a BILLI ( Billionaire Buddies Coin) 

A másikkét coin kicsit régimódi, a darabszámot nézve.

Ebből az egyik az nft művészethez kötődik: réeszben NFT művészek  támogatásoz készítettem, ez az NFTM$, ( NFTMuseumToken ) 50 000 000 darabban készült.

A másik, és talán a legszokványosabb meme coin a GM  (pontos neve: Good morning! Joke money ), ami 1 000 000 darabban készült. 

Lényegében annyira friss és új a dolog, anyira az elején jár, hogy soha nem kerülhet ember egy kriptovaluta  létrehozásához sem közelebb, mint mi vagyunk. 
Jelen pillaatban egy coinom vásárolható, a BILLI , tesztelés alatt a többi is, és mind a négy, bár eddig minden téren minden részletében kiválóan és hiba nélkül működik minden, precízen, olajozottan, tökéletesen: Utalás, küldés, fogadás, vásárlás, eladás, stb stb.

Informálódj a diagrammokból, ár mutatókból, ide teszem a web oldal elérhetőséget: 
 

Itt lehet vásárolni a BILLI coint: 
💰

🥰
Most mennem kell, kérlek írj levelet, ha tetováltatni szeretnél!

Nincsenek megjegyzések: