2024. április 23., kedd

Tetoválások tervezése online

Szia! Bárándi Imre vagyok, tetoválással, festészettel, nft művészettel foglalkozom és létrehoztam néhány kriptovalutát.
KB 30 éve tetoválok,

Arra jöttem rá, hogy sokszor tetoválóminta tervezésnél, nem is kell szeméslesen találkoznunk, nerm is kell a helyembe utaznood, elég, ha a lakásodból néhány információt elküldesz nekem e-mailen, vagy Messengeren. Online tetováló minta tervezéshez, ( például egy karminta terrvhez) néhány méretet kell lemérned, egyszerűen valamiféle mérőszalaggal és pár fotót elküldened nekem, hogy lássam az alapját annak, amit meg kell terveznem neked. Ezek a méretek sookat fognak segíteni nekem. 
Lényegében minden egyes tetoválásnak van valamiféle kiterjedése a testeden, amit előre le tudsz otthon mérni, nem fontos nekem lemérni ezeket. 
Én ugyanezt tenném meg hogyha a helyembe jönnél. A többi dolgot A tetoválásodhoz, a részleteket, mind meg tudjuk beszélni levelezés útján, pontosan. 
Szükséges (minimális) méretek egy kar tetoválás tervéhez:
1: bicepsznél egy körméret
2: véna alatt a vastag résznél, alarnál egy körméret
3: vénánál egy körméret
4: a kar hajló részétől vállcsúcsig
5: hajlat és csukló véna rész
6: hónalj és véna
7: véna és a csukló véna rész

Ráadásul mindkettőnknek a levelezés megmarad, így biztosan tudjuk napok hetek múlva is, hogy pontosan miben egyeztünk meg. Nincs mellébeszélés, félreértés. A tetoválás maradandó dolog és utólag már nehezen változtatható, ezért is jók a leírt instrukciók, ráadásul, ezek a levelezések egy jogi hátteret, egy szerződést hoznak lérte köztünk. Hosszútávú tapasztalataim miatt minden rajzrendelést eőre kell kifizetni a megrendelőnek. 

Természetesen ha változtatni szeretnél az elkészült mintán, vagy a méreten azt megteheted, viszont ezt a változtatást/változtatásokat nem lehet a végtelenségig fokozni, jól át kell gondolni, és jól megfogalmazva leírni, mert csak kétszer változtatok ingyen. Ezután kezd gyanús lenni, hogy nem lehet komolyan venni az illetőt és vagy közvetlenü a tetoválás előtt a helyszínen ketten igazítjuk a helyére a dolgokat, vagy újból fizet az illető, vagy tényleg azt gondolom, hogy csak unatkozik és rajzoltatni szeretne, és nem dolgozom neki tovább, befejezettnek tekintem a kért unkát.
Temészetesen itt nem kissebb változtatásokra gondolok, azok nem számítanak, viszont a "rajzoljuk át az egészet, mert mégsem koponya, hanem angyal kell" típusú változtatások kérése, ne biztos, hogy a legkomoyabban elszánt vendégek jellemzője, persze tévedhetek. Tehát, ha értesítesz, akkor a változtatásokat a tetoválás tervezésénél figyelembe fogom venni. 

Írj levelet, ha szeretnél tetoválást terveztetni! 

Tetoválásaim a web oldalamon, sok-sok fotó: 

Facebook oldalam, ha használod:

Most mennem kell, kérlek írj levelet, ha tetováltatni szeretnél!

Nincsenek megjegyzések: