2024. április 10., szerda

Tetoválás tervezés információ és egy új meme coin kriptovaluta

Szia! Bárándi Imre vagyok, tetoválással, festészettel, nft művészettel foglalkozom és létrehoztam néhány kriptovalutát.
KB 30 éve tetoválok,
Online tetováló minta tervezéshez, ( például egy vádli mérethez) néhány méretet kell mérni egyszerűen valamiféle mérőszalaggal. Ezek a méretek fognak segíteni nekem abban hogy megtervezzek egy tetováló mintát.
Lényegében minden egyes tetoválásnak van valamiféle kiterjedése a testeden, amit előre le tudsz otthon mérni.
Én ugyanezt tenném meg hogyha a helyembe jönnél. A többi dolgot A tetoválásodhoz, a részleteket, mind meg tudjuk beszélni levelezés útján, pintosan. Ráadásul mindkettőnknek a levelezés megmarad, így biztosan tudjuk napok hetek múlva is, hogy pontosan miben egyeztünk meg. Nincs mellébeszélés, nincs kavírnyázás, ugyanis a tetoválás maradandó dolog és utólag már nehezen változtatható. Természetesen ha változtatni szeretnél a mintán vagy a méreten azt épp úgy megteheted mint bármról máshol, értesítesz és a változtatásokat a tetoválás tervezésénél figyelembe veszem. 
Írj levelet, ha szeretnél tetoválást terveztetni, vagy tetováltatni! Lentebb az e-mail cím.

Tetoválásaim a web oldalamon, sok-sok fotó: 

Más téma, nem a tetoválásról szól viszont akit érdekel a munkásságom, és a kriptovaluták a világa azzal közölni szeretném azt az öröm hírt hogy létrehoztam egy érdekes mémkoint amit máris lehet kapni az egyik decentralizált kriptovaluta tőzsdén. Az érdekessége ennek a mémkoinnak, hogy rendkívül alacsony darabszámban készítettem el, összesen ezer darab készült belőle. Ez egy exkluzív limitált széria. Kíváncsi vagyok rá ha valaki vesz egy két dollárért akkor négy év múlva amikor lejár az elővásárlási időszak mennyit fog érni és mennyit fog keresni vele? Kifejezetten azért készítettem olyan kriptovalutát ami ilyen alacsony darabszámban készült hogy nagyon brutális legyen az áremelkedés minden egyes vásárlással. 
Információkat a Twitterről indulva tudsz felkutatni: 

Most mennem kell, kérlek írj levelet, ha tetováltatni szeretnél!

Nincsenek megjegyzések: