2024. március 3., vasárnap

Tetoválás érdeklődők leveleire végre van kis időm válaszolni

Szia! Bárándi Imre vagyok, tetoválással, festészettel, nft művészettel foglalkozom és létrehoztam egy kriptovalutát.

Pár napja értem haza Budapestről vidékre, tetoválni voltam. Elkészült egy fekete fehér teljes kar tetoválás.
Elkészítettem egy festőművész barátomnak néhány nft-t, amit megrendelt a saját festményei fotóiból. 

Ma már a tetoválásokról érdeklődő vendégek leveire fogok válaszolni.
Ha érdekelnek szuper tetoválások akkor ajánlom figyelmedbe a tetovált hölgyek és tetovált urak facebook csoportomat ahol neves és tehetséges tetoválóknak a munkáit is meg szoktam osztani, és természetesen a saját munkahelyimat is

Web oldalam, sok fotóval: 

Most mennem kell, kérlek írj levelet, ha tetováltatni szeretnél!

Nincsenek megjegyzések: