2024. március 4., hétfő

Ma van a szülinapom. Művészek születtem


Szia! Bárándi Imre vagyok, tetoválással, festészettel, nft művészettel foglalkozom és létrehoztam egy kriptovalutát.


KB 30 éve tetoválok...

Sok érdekes dolog történt velem

Egy srác már attól elájult, ahogy felnyomtattam neki a mintát...beleesett a tetováló cuccom közé, miden steril dolgomat feborított, szegény feje...

Volt aki napi 12 órát tetovaltatott, 5-6 napig, egymás után, és enyi alkalommal egy teljes kar szines tetovalasa elkeszult... a felkrján takartunk egy régi tetoválását...


Volt, aki 10 óra tetoválás után sírva fakadt a fájdalomtól, akkor még nem használtunk érzéstelenítőt.

Volt, aki élete első pár perces tetovalasa elkeszulese után sírva fakadt a megkönnyebbüléstől, mert annyira neki nem is fájt, mint amennyire félt tőle.


Hú, könyvet lehetne írni, annyi minden történt 30 év tetoválás alatt...

Gyermekkorom óta rajzolok, festék, kiállításaim voltak, lényegében az életem eső emléke az, hogy kiskoromban rajzoltam. 


Festményeim, tettoválásaim, televízióban, nyomtatott és webes médiákban  eredményezték megjelenésem. 

Volt, hogy akkora kastélyban állíthttam ki Budapesten, hogy 42 festőművész barátom is meg tudtam hívni, ingyen megengedem, hogy kiállíthassanak, sőt, limuzinnal hozattam a kiállítás helyszínére őket.


Ha érdekelnek szuper tetoválások akkor ajánlom figyelmedbe a tetovált hölgyek és tetovált urak facebook csoportomat ahol neves és tehetséges tetoválóknak a munkáit is meg szoktam osztani, és természetesen a saját munkahelyimat is
https://m.facebook.com/groups/1397900840519250/?ref=share

Web oldalam, sok fotóval:
https://tattoobudapest2022.wixsite.com/tattoo-budapest

Most mennem kell, kérlek írj levelet, ha tetováltatni szeretnél!
tattoo.budapest.2022@gmail.com


Nincsenek megjegyzések: