2018. január 19., péntek

Szeretek kiváló tetoválásokat készíteni

 Kedves olvasó, nézelődő, tattoo rajongó!

Neked is a szép tetoválások tetszenek? Mert nekem igen. 
Ifj. Bárándi Imre vagyok, festőművész és magán tetováló, nagyon régen tetoválok, húsz évnél is régebben, viszont a mai napig sok olyan kép, vagy tattoo van, amit szívesen feltetoválnék, kipróbálnám, hogy egyáltalán feltetoválható-e?

Ilyen volt ez a tetoválás is, mert évek óta nézegettem és csodáltam az eredeti képet, amit végre fel is tetováltam egy kedves hölgy vádlijára, hátra, teljes méretben:
 
Ez tetoválás, nem photoshop
 
Régen szerettem volna már ezt a tetoválást elkészíteni, és nagyon örülök, hogy ez megvalósult.

Neked mi a terved? Szeretnél tetoválást?
Biztosan tetszenek a tetoválások, és én úgy gondolom, hogy ha szeretnéd ám bízni, biztosan sikerélményed lesz.

Ez egy elég nagy nonfiguratív mintát takaró, láthatóan egy harcost ábrázoló tetoválás. Természetesen ez is saját tetoválás ( B. Imre)
 Régi rossz minőségű tetoválásod szeretnéd elfedni?
Semmi akadálya! Itt a megfelelő pillanat, hogy végre megszabadulj az ezer éve megunt tattoo-dtól, úgyhogy hajrá, írj levelet, ne habozz! Én elkészítem Neked az álmaid tattoo-ját, bízhatsz benne.

Sokan azért tetováltatnak velem, mert festőművész vagyok, nem csak tetováló
Hát, igen, nagyon szeretek mindkét hobbimra időt szakítani, ha lehet, szeretek tetoválni és szeretek szuper festményeket készíteni, ami lényegében elég jól, a napjaim össz huszonnégy óráját igénybe veszi. 
 


Arra kérlek, egy megosztással értesítsd az ismerőseidet hátha valakinek "tetkó dokira" van szüksége!
Ifj. Bárándi Imre, tetováló-és festőművész vagyok, 1992 környékén tetováltam legelőször, egy darab körzőheggyel és sima tolltintával, egy elmaradt magyar óra, a padtársamnak.
Kisgyerekkorom óta rajzolok, gyerekkorom óta festek, tinédzserként elkezdtem kísérletet tenni, valódi tetoválásra.
Elég egyedi művésznek tartanak a tetoválók, festők, és akik ismernek, én magam is hálás vagyok a tehetségemért.
Tv-ben, rádióban, nyomtatott, illetve internetes sajtóban volt rólam, festményeimről,vagy tetoválásaimról szó, fotók, cikkek.
Biztos lehetsz benne, hogy egyedi a tetováló stúdió és én is. Én vagyok egyedül az országban, aki azt meri a vendégeinek ajánlani, így természetesen Neked is, hogy ha nem tetszik a kész tetoválás, visszaadom az árát.
Ezt 2007-ben vezettem be, három-négy évenként 200-600 embert is tetoválok, és mindenki elégedett.
Hozzáállásoddal kérlek segíts, hogy ezzel Te is így legyél. 

Kérj árajánlatot tetoválásra, a Facebook-on, ha Budapest megfelel,vagy online tetováló minta tervezésére!

Keress a Facebookon, Ifj. Bárándi Imre tetováló és festőművész néven találsz meg, ahol készséggel válaszolok az érdeklődésedre, ha Budapest megfelel! 
 -
Még több fotó, tetoválásaimról: 
YouTube


 #tetoválás #festmény #tattoo #painting #tattoo_artist #painter_artist #tattoomagazin #artmagazin #painter #festőművész #bárándi #imre #art #artist #tetoválások #festmények #művész #tetováló #tattooart #painterart

Nincsenek megjegyzések: